Monday, 1 August 2011

.:RamADhaN DatANg LaGi!!:.

Assalamualaikum...
holla...holla...
ari ni, first Ramadhan thun 1432H... yeah! klu x silap aar... hehe...
bulan pnuh KEBERKATAN dan KEMULIAAN ini dihrp dpt beri kita sume nikmat dan rahmat yg x terkira... insyaAllah..
Achiik sndri pun hrp Ramadhan kali bwk seribu keinsafan buat Achiik....
al-maklum ler... Achiik ni msih seorg mnusia yg slalu berbuat kesilapan....
aik?! mmg seorg mnusia pun.... bkn seorg 'panda', kan?? huhu....
dan sbgai seorg mnusia, kita xkan penah terlpas dri berbuat kesilapan....
so, dri kesilapan tu la kita bgun kmbli...
jgn GIVE UP!!!!

smpena Ramadhan ni juga, sume SYAITAN2, SEPUPU SEPAPAT diorg sume dh diikat...
yg Allah tgglkan buat hamba2Nya cuma nafsu....
tp nk lwn nafsu tu pun.........................
PERGH!!!!
tmbh2 pulak, prmpuan yg da smpai 9 NAFSU ni...
giller!!
tgok bju... nak!!
tgok biskut rya.... nak!!
tgok ksut heel baik pnya... nak!!
tgok tdung shawl or tdung bez... nak!!
tgok brooch me'qelik qelap'... nak!!

ha! amik ko sume....!
asal nmpk pa je, suma nk.... kerek jga para suami2 mithali sekalian dgn kerenah isteri diorg....
last2, 'ko yg nk pkai, kan?? sendirian berhd pny byr ler...'
hahahahaha... guling2 Achiik gelak...!!!

amboi ko Achiik, keja gelak je ek?
yg ko tu pun sama aje dowh!! hahahaha.... aduss....
pth hidung Achiik... hehe... kan dh kna kt btg idung sndri....
xpa2... klu pth, pnjm ckit btg idung 'che abg syg' yew... hehe...
jgn kdkut sgt dgn tmn baikmu ni... hehe...~

hem... dh ke'putusan' idea dh Achiik ni...
hem... got to go dlu yew....
ingt!!!
'hytilah Ramadhan yg cuma hdir sethun skali ni....
ntah kita msih dpt merasai bln ini lg thun dpn...~ sob2...'
'chow' dlu!!!!!
salam...............................


cmeyh bkn sebrg cmeyh... cmeyh nk ajak kita sume berpuasa yer... hehe..




marhaban ya Ramadhan...~

No comments:

Post a Comment