Friday, 29 July 2011

.:SAinA:.




Assalamualaikum....
holla...holla...
'hapdate2'... muahahaha... stlh lama x ter'hapdate' blog ni, akhirnya mncul jga entry bengong2 dri Achiik... hahaha...
SAINA.... actually, what is SAINA??
hehe.... SEKOLAH MENENGAH SAINS POKOK SENA ler... x penah dengar???
sng je, korang cari aar dkt GOOGLE MAP.... klu x jmpa jga, lempar je PC or laptop korang tu ke dinding... sius muncul peta Pokok Sena dkt situ... haha... :)
okok... back to our core story... huhu...
SAINA.. 22 km dari Alor Setar... dibuka sejak 1996... 61 org guru dan 709 org pljr.... btul ke x, x sure sgt... x smpat nk kira aritu... haha...
selama 4 tahun Achiik menjdi penghuni setia SAINA, mcm2 yg Achiik dpt...
thun ni saja, Achiik dh dilntik sbgai PENGAWAS... bertggungjwab sbgai urusetia mnggu orientasi dan Hari Terbuka Asrama... mcm pnglman berhrga jga Achiik peroleh thun ni....
Peristiwa tnpa air selama hmpir 3 HARI!!!!
Pesta Buah-Buahan....
mcm2 aar... nway, wlu dlu masa mula2 masuk SAINA keja nk blik je... sbb x thn...
bila kol mama je, msti ayt ni kuar...
 'Mama, Miyah nk blik... xthn ni... mknn x sedap!"
haha... sius...! mcm2 alsn aar kasi... air x elok ler... tp skrg taubat dh...
dh xngutuk2 SAINA dh....
dan skrg, dh pndai nk rndu SAINA...
tp x psti aar rndu kat SAINA or org2 dia... huhu....
4 tahun jga aar Achiik mengenal setia...
Achiik syg suma yg ada dkt SAINA...
guru2...
rkn2...
'dia'....
kngn terindah slpas SKTR...
da lbih krg sethun lbih lg utk kmpul lbih byk kngn dan pnglman kat SAINA...
doakan Achiik yg terbaik...


                                         


identiti SAINA terCHENTA!!!!


No comments:

Post a Comment