Tuesday, 2 August 2011

.:HoMEsicK:.

Assalamualaikum....
holla...holla...
ari nie, juz wanna wrote bout HOMESICK!!

utk sesapa yg stay kat hostel msti fhm amende yg Achiik cuba smpaikan ni...
al-maklumlah, sesama kita merasai perasaan aneh lg pelik tu...huhu...

kat cni ada pengakuan jujur dan tulus dari Achiik yew...
nway, selama 4 tahun Achiik hdup di bumi SAINA ni, pe'el HOMESICK tu msih wjud dlm diari hdup Achiik... mlh, mkin lma, mkin trok...
mcm bru2 ni, x blik smpai sebulan....
mula aar Achiik buat perangai pjuk parentz g Pokok Sena...
bkn nk wat pe pun...
sja nk lpas rndu dndam sama umah kat Sg Petani ni....
amboi! buat gaya cam Sg Petani ngan Pokok Sena tu sblh2 je yew?!

slma 4 thun tu jga aar, selalu sgt bila kna blik semula ke SAINA ja, mula aar cri alsn...
buat2 mndi lmbt lar...
buat2 packing brg lmbt lar...
Achiik lbih rela kena leter than blik ke SAINA awal...
kdg2, bila dh nmpk pgr SAINA yg tenggelam tu, mata mula berair...
bkn sbb xsbr nk blik SAINA...
tp sbb sdih, dh smpai utk check-in dlm 'pnjra' SAINA... huhu...
bygkan, smpai cmtu skali Achiik rsa....

nway, Achiik bknla nk gtau yg dok kat hostel ni trok...
siap dgn pggilan 'penjara' lg....
bkn!!! cuma, tu yg Achiik rsa...
Achiik rsa terkrung... dgn peraturan yg mcm2...
rsnya klu SAINA xde peraturan... ikut ska ati mak nenek jew nk buat apa...
Achiik msti njoy giller tggal kat situ...
tp nk wat cena lg....
peraturan itu yg mengjr mnusia hdup...
klu xde peraturan, msti sume bnda x berjln...
even dlm solat pun da perturn sndri...
ye, kan??

dh xtau nk membebel dh...
haih! xsgka, skrg Achiik dh pndai membebel... hehe...
bljr dri sape ntah.... :p...
2 dlu kot...
mahu chow dlu yarh... dan maaf... ari ni xde qoute...
sok nk blik, so otak tepu tros!!!! muahahahaha...
~salam....


tgga oo tgga... hehe... ini gmbr mmg khas diterbgkan dri SAINA yarh... hehe...




Ni mmg gmbr kamar Achiik... kamar C22... ktil yg dpn tu, tgkat bwh, Achiik yg pnya yarh... hehe... btul2 menghdap pntu...~




wakaf yg terdpat kat tgah2 antra blok C dan blok D... tpat melepak tggu Nelly b4 g kolah dowh... hehehehe....~



No comments:

Post a Comment