Tuesday, 20 December 2011

.:dEgiL?!:.

Assalamualaikum...
holla...holla...

huhuhu... pe khabo kalian2 sekalian...? hek3... Achiik mklum gna bhasa yg slh... maaf yarh guru2 Bahasa Melayu yg penah ajar Achiik... anak murid kalian mmg suka wt perangai pun... huk3...

hem, entry ni, Achiik nk talk2 la sikit an... ttg DEGIL..! ampa xmau dgr, xpa... tu, ada 'X' dkt atas tu, sila tekan yerh... n bg yg nk truskan pembacaan anda terhdp krya picisan yg merepek-kerepek ni, anda sgt2 dialu2kan... makasih!!! MAY GOD BLESS YOU ALL... :))

DEGIL... hem, sapa kt sini degil...? sila angkat lidah anda SEKARANG!!! hek2.. juz joking... buat gaya mcm Achiik nmpk je lidah anda yg terjelir2 tu.. huk3... ** xhingin!!!! :P
bohong la if sudden ada org yg xngaku dia pnah degil.. sius! situasi plg senang if, ada org suruh korg do something yg mmg korg xhingin + xsuka + meluat... example, hisap dadah.. korg degil la tu, sbb tu korg tolak an..? org len pksa pun still korg tolak.. hem, itulah DEGIL yg plg simple nk phm....

Achiik da pnglaman dgn kwn Achiik... nie, gila pnya DEGIL... liat beliat sgguh!!!! act, ni kwn kolah rndh la... prmpuan... hem, apa yg dia nk buat, suma kita kna ikut!! ckgu kata ni, dia jwb nu... tp DEGIL2 dia pun baik, xpela...


tp apa2 pun, kita kna jga elak sifat DEGIL tu... jgn dok ketara2 sgt... nnti org len meluat... bkn apa, setiap org ada pendpt msg2.. ni, asyik dia ja nk mng, apa kes an..?! org lain tu nk wt apa..? jd tunggul-batang-tiang-patung-cendana jew la an..? dgr je... huk3... so apa la function diorg hidup an...?


*oh, plezzzzz!!!!!


so, org2 yg sgt-amat-giller-tahap pnya DEGIL tu, silalah krgkan keDEGILan anda itu... jgn hpuskan trus, tu bkn mnusia normal... but, KRGKAN... hrgai org lain yg tak/krg DEGIL tu... cian depa huh!...

lastly, my QOUTE....................

JANGAN BERGERRAK UMPAMA ANDA SAHAJA HIDUP DI MUKA BUMI INI, TETAPI BERGERAK UMPAMA ANDA DAN SERIBU LAGI ANDA WUJUD DAN HIDUP DALAM HARMONI... :)

*xphm...? baca 1000 kali, bru blh phm... :P

 

~chow...


No comments:

Post a Comment